Komplet service af håndslukningsmateriel og førstehjælpsudstyr uden ekstra omkostninger
Hos Brandsikring 365 tilbyder vi en ServicePlus-aftale, der sikrer, at dit brandsikringsudstyr altid er korrekt vedligeholdt, funktionsdygtigt og i overensstemmelse med de gældende krav og lovgivning.
Med en fast og forudsigelig pris slipper du for uventede udgifter til service, reparation og udskiftning – alt dette er nemlig inkluderet i aftalen.
Vores ServicePlus-aftale er en fuld serviceaftale for håndslukning og førstehjælpsudstyr, der omfatter alt fra lovpligtigt eftersyn af brandslukker til udskiftning af defekt udstyr.
Vi sørger for, at din virksomhed altid lever op til sikkerhedskravene, uden at du behøver at bekymre dig om uforudsete omkostninger.

Hvad indeholder vores ServicePlus-aftale?
1. Lovpligtigt serviceeftersyn af håndslukningsmateriel
Vores certificerede teknikere udfører et årligt lovpligtigt eftersyn af håndslukningsmateriel, herunder f.eks. pulverslukkere, vandslukkere, fedtslukkere, skumslukkere, CO2-slukkere, AVD-slukkere og brandtæpper. Vi sikrer, at alt udstyr lever op til gældende standarder, feks. DS2320 og DS/EN 671-3.
Vi foretager altid en grundig kontrol af tryk, plombering, skilte og korrekt placering af slukkerne.
2. Udskiftning og genopfyldning af håndslukningsudstyr uden beregning
Skulle dit brandslukningsudstyr miste tryk eller andet sørger vi for genopfyldning, reparation, trykprøvning eller udskiftning – helt uden ekstra omkostninger*.
*Gælder dog ikke ved skade på egnet udstyr.
3. Digital dokumentation af serviceeftersyn
Hos Brandsikring 365 dokumenterer vi altid service af brandmateriel digitalt, så du nemt kan tilgå din virksomheds servicerapporter. Dette sikrer, at du altid har et opdateret overblik over dit brandsikringsudstyr og kan dokumentere din virksomheds overholdelse af sikkerhedskravene.
4. Opfyldning af førstehjælpsudstyr
Med en ServicePlus-aftale er du også dækket, når det kommer til førstehjælp.
Vi sørger for, at din førstehjælpskasse altid er fyldt op med nødvendige materialer og overholder krav fra Arbejdstilsynet.
Dette inkluderer udskiftning af f.eks. Plaster, øjenskyl, forbindinger andet både i forbindelse med afbrudte pakker og datoudløb uden ekstra omkostninger.
5. Løbende rådgivning om brand- og førstehjælpsudstyr
Vores teknikere rådgiver om den optimale placering af dit brandslukningsudstyr, så det altid er nemt tilgængeligt i en nødsituation.
Rådgivning om eventuel omplacering, tilføjelser eller afskaffelse af udstyr foretages under eftersynet.
Kort sagt – En serviceaftale uden skjulte omkostninger
Når I vælger en ServicePlus-aftale fra Brandsikring 365, får I en fast pris, der dækker alt servicearbejde, vedligeholdelse og eventuelle udskiftninger af jeres udstyr.
I slipper derfor som virksomhed for at skulle tænke på ekstraudgifter til reparationer og udskiftning og sikrer samtidig, at jeres virksomhed altid lever op til de gældende krav.
Hvorfor vælge ServicePlus fra Brandsikring 365?
- Tryghed og sikkerhed – Vi sørger for, at alt jeres brand og førstehjælpsudstyr altid fungerer optimalt.
- Ingen uforudsete omkostninger – Alt vedligeholdelse, serviceeftersyn og udskiftning er inkluderet i aftalen.
- Overholdelse af lovkrav – Vi sikrer, at din virksomhed lever op til krav i BR18 og Arbejdstilsynets bekendtgørelser.
- Digital dokumentation – Få nem adgang til servicerapporter og dokumentation via vores system – Denne er også altid tilgængelig ved scan af OR kode på hver enhed.
- Landsdækkende service – Vores teknikere dækker hele landet
- Ingen bindings- eller opsigelsesperioder – Tilliden går begge veje og vi ønsker kun 100% tilfredse kunder
Med en ServicePlus-aftale fra Brandsikring 365 får din virksomhed altså en fuldkommen og bekymringsfri løsning til brandsikring og førstehjælp.
Vi sørger for, at din virksomhed altid overholder lovkravene og er sikret bedst muligt – uden ekstraregninger eller uforudsete udgifter.